تو را؟!
آنی نیست که
آتشفشان چشمانت
خاک سرد پر درد هستیم را
گدازان نکند!
لبهای باریکت
هر دم بودنم را
پابند خود کرده اند!!
جهانی هستی
پیوسته در برابرم
نه دور میشوی از من
نه میرسم به تو!!
زجر سرخوشانه هماره زندگیم تویی!!
یادم هست
یادت نیست!!
ما را در سایت در دل من چیزیست مثل.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: يکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت: 22:04
پاییز...........
پاییز...............
و سرانجام
پاییز.....................
بی تو
سال بر من اینگونه میگذرد!!
در دریای طوفانی پاییز
بی پناه است زورق شکسته دلم
بی تو!!
ما را در سایت در دل من چیزیست مثل.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 69 تاريخ: يکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت: 22:04
ما را در سایت در دل من چیزیست مثل.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 54 تاريخ: يکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت: 22:04