در دل من چیزیست مثل....

خرید بک لینک
چگونه یاد کنم

تو را؟!

آنی نیست که

آتشفشان چشمانت

خاک سرد پر درد هستیم را

گدازان نکند!

لبهای باریکت

هر دم بودنم را

پابند خود کرده اند!!

جهانی هستی

پیوسته در برابرم

نه دور میشوی از من

نه میرسم به تو!!

زجر سرخوشانه هماره زندگیم تویی!!

یادم هست

یادت نیست!!

+ نوشته شده در جمعه نوزدهم آذر ۱۳۹۵ساعت 1:6 توسط فرهاد مهراد |
در دل من چیزیست مثل.......

ما را در سایت در دل من چیزیست مثل.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: يکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت: 22:04

پاییز.......

پاییز...........

پاییز...............

و سرانجام

پاییز.....................

بی تو

سال بر من اینگونه میگذرد!!

در دریای طوفانی پاییز

بی پناه است زورق شکسته دلم

بی تو!!

+ نوشته شده در جمعه پانزدهم بهمن ۱۳۹۵ساعت 13:56 توسط فرهاد مهراد |
در دل من چیزیست مثل.......

ما را در سایت در دل من چیزیست مثل.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 69 تاريخ: يکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت: 22:04

این شکسته چنگ بی قانونرام چنگ چنگی شوریده رنگ پیرگاه گوئی خواب می بیندخویش را در بارگاه پر فروغ مهرطرفه چشم انداز شاد وشاهد زرتشتیا پریزادی چمان سر مست.در چمنزاران پاک و روشن مهتاب می بیندروشنی های دروغینی-کاروان شعله های مرده در مرداب –بر جبین قدسی محراب می بیندیاد ایام شکوه و فخر وعصمت رامی سراید در دل من چیزیست مثل.......

ما را در سایت در دل من چیزیست مثل.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 54 تاريخ: يکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت: 22:04

صفحه بندی